Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Βίντεο: Η Λευκή νύχτα στο Κόρθι 2015





7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και του χρόνου σε όλη την Άνδρο Θζny

Μαρία απ το Ρογό είπε...

ειναι λυμένα ολα αρα ας κανουμε κ νύχτες διαφόρων χρωμάτων

Ανώνυμος είπε...

Μαρία από το Ρ[ω]γό;;;;;;;δεν μας λες και το επίθετο σου;;μιας και έχεις άποψη εκ του μακρόθεν για το τι γίνεται στο Κόρθι.......

Μαρία απ το Ρογό είπε...

Θέλεις κ το τηλέφωνό μου ;;

Ανώνυμος είπε...

Εδώ δεν έχεις τα κότσια να γράψεις το επίθετο σου για ποιο τηλέφωνο μιλάς λοιπόν ,εξυπναδούλα της ανωνυμίας, που έχεις και άποψη για το τι θα πρέπει να κάνουμε στο Κόρθι........

Μαρία απ το Ρογό είπε...

Ανώνυμος είσαι εσύ κ όχι εγώ....κ αν θες το τηλέφωνό μου τώρα θα πρέπει να μου γράψεις κ το όνομά σου τουλάχιστον

Ανώνυμος είπε...

Σώπα!!!!!!!!!!Μαρία είναι το πραγματικό σου όνομα;;;;;Πες το επίθετο σου να δούμε αν είσαι από το Ρ[Ω]γό,άσε λοιπόν την εξυπνάδουλες και τις κουτοπονηριές,αυτές εκεί που περνούν,α και εμένα με λένε Γιάννη αφού θες να παίξουμε με ονόματα ,όπως κάνεις εσύ δηλαδή. χα χα χα.Εξ άλλου εσύ εξέφρασες άποψη ,σχετικώς με τις λευκές νύκτες του Κορθίου και πρέπει να την υποστηρίξεις με το ονοματεπώνυμο κατάλαβες;; Σου είναι εύκολο;;Αν κατάλαβες καλά μιλάς για μια πρωτοβουλία των επαγγελματιών της περιοχής που κάτι περισσότερο από εσένα ξέρουν για να την διοργανώνουν. Άλλος ένα λόγος να πεις το ονοματεπώνυμο σου για να σε ρωτήσουν την επόμενη φορά αν συμφωνείς και εσύ. Που έχεις και άποψη τι θα κάνουμε στο Κόρθι.Και τέλος μ εσένα αρκετά ασχολήθηκα μαζί σου........