Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Για τον ΕΝΟΧΟ που εύκολα βρήκαμε στο facebook...


O εντολέας μου κ. Αθανάσιος Πολίτης με εξουσιοδότησε να προβώ για λογαριασμό του στην ενημέρωση των ΜΜΕ που ασχολήθηκαν με τον ίδιο κατόπιν της αβάσιμης και αναπόδεικτης κατηγορίας σε βάρος του από πολίτη γειτονικού χωριού και την απολύτως λανθασμένη αντιμετώπιση που έκανε η Πυροσβεστική Υπηρεσία σε βάρος του και μάλιστα τα στελέχη της που επισκέφτηκαν την Άνδρο από την Αθήνα.
Για την επιπλέον απαράδεκτη ταλαιπωρία του στην προσωρινή κράτησή του μέχρι σήμερα το μεσημέρι και την επιβαρυντική απόπειρα από την Πυροσβεστική Υπηρεσία μέσω ανάρτησης στο διαδίκτυο επίσημης αναφοράς για απόδοση στον ίδιο όλων των μεγάλων πυρκαγιών που σημειώθηκαν στην Άνδρο τους τελευταίους μήνες έχω εντολή να προβώ σε όλες τις απολύτως ενδεικνυόμενες παρά της Ελληνικής Δικαιοσύνης ενέργειες, αφενός για την αποκατάσταση της αλήθειας και την αναζήτηση των πραγματικά ενόχων – που με την εντελώς απαράδεκτη στάση του Αρχηγείου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας θα μείνουν στο απυρόβλητο- και αφετέρου για την αποκατάσταση της τρωθείσας  με βαναυσότητα και ανθρωποφαγική διάθεση  τιμής, αξιοπρέπειας και ηθικής του προσωπικότητας, με την παρουσίασή του στο πανελλήνιο και στους Ανδριώτες όπου γης, ως ο πυρομανής που σκόρπισε τον όλεθρο σε όλο το νησί της Άνδρου.
Η αντικειμενική αλήθεια είναι αυτή που καταγράφεται στο με σημερινή ημερομηνία απολογητικό υπόμνημα που καταθέσαμε στην κυρία Ανακρίτρια μαζί με πλήθος αποδεικτικών μέσων και μετά λόγου γνώσεως μαρτύρων και με βάση τα οποία στοιχεία ανακρίτρια και εισαγγελέας τον άφησαν ελεύθερο.
«Δεν έχω ουδεμία σχέση με οποιαδήποτε πρόκληση πυρκαγιάς σύγχρονη ή παλαιότερα σε οποιοδήποτε σημείο του χωριού Κατακοίλου ή οπουδήποτε αλλού στην Άνδρο. Τα όσα άκρως ψευδή και συνιστώντα συγχρόνως τα αδικήματα της ψευδούς καταμηνύσεως και της συκοφαντικής δυσφημήσεως και της ψευδορκίας από τον γνωστό σε όλους τους χωριανούς μου αλλά και τους κατοίκους γειτονικών χωριών [Άρνη, Απροβάτου, Βουρκωτή]  καταπατητή δημοσίων και ιδιωτικών εκτάσεων [διά περιφράξεως μεγάλων αγροτικών ή χορτολιβαδικών εκτάσεων προς αποφυγή παρακολουθήσεως των πολλών αιγών που κατέχει] και συγχρόνως προκλητικά αποκλείοντας δημοσίους δρόμους από την διέλευση όλων των επί των αποκλεισμένων από τον ίδιο εκτάσεων ομόρων  ιδιοκτησιών και ιδιοκτητών τους προς επίσκεψη και εκμετάλλευση αυτών, προκειμένου να διαφεντεύει ο ίδιος ανενόχλητος όλες τις προς βόσκηση περιοχές και εκμεταλλευόμενος την από όλους γνωστή ψυχιατρική του ασθένεια, όπως ο ίδιος διαδίδει για να προκαλεί επιπλέον αφενός φόβο στα πολλά θύματά του [μεταξύ των οποίων και εγώ και στο παρελθόν και τώρα] ακόμη και για την ζωή τους την ίδια αφού οπλοφορεί ως κυνηγός και πολλάκις έχει απειλήσει ευθέως τρίτους για να τους απομακρύνει από την ιδέα έστω να εναντιωθούν στις ανωτέρω καταπατητικές ενέργειές του τα τελευταία τουλάχιστον 15-20 χρόνια, αφετέρου όταν κάποιος φθάσει στην προετοιμασία για την καταμήνυσή του και την απομάκρυνσή του διά νομικής και δικαστικής οδού χρησιμοποιεί τις χούφτες από ψυχοφάρμακα που ο ίδιος λέει ότι πρέπει να λαμβάνει ημερησίως  προκειμένου να μπορεί να είναι όρθιος για να προκαλεί την λύπηση και την διά αυτής της πράξης αυτοεξευτελισμού του να επιβάλει στα θύματά του την ατιμωρησία του και την διά αυτής της συνδυασμένης πρακτικής – που κάθε άλλο παρά σε ψυχιατρικά ασθενή ταιριάζει- έχει επιτύχει μέχρι σήμερα την ευόδωση όλων των παρανομιών του σε βέρος όλου του περίγυρου που κινείται ανενόχλητος.

2] Για τα ανωτέρω εγκλήματά του ήτοι : α\ Ψευδή καταμήνυση σε βάρος μου που ήδη προκάλεσε την ποινική μου δίωξη,  β\ Συκοφαντική Δυσφήμηση σε βάρος μου για την ίδια πράξη που έχει γίνει πανελλήνια γνωστή, γ\ Ψευδορκία για τα ψευδώς κατατεθέντα δι’ αυτού       σε βάρος μου που προκάλεσαν την σύλληψή μου και την παραμονή μου σε άθλιες χωρίς λόγο συνθήκες επί 5ημερο μέχρι σήμερα και δ\ Καταπάτηση δημοσίων εκτάσεων στην ευρύτερη χορτολιβαδική έκταση μεταξύ των χωριών Άρνης – Κατακοίλου – Απροβάτου και Βουρκωτής [αρμοδιότητα Δασονομείου Άνδρου], ΜΗΝΥΩ τον ……………….. κάτοικο Μπατσίου Άνδρου και ζητώ  την παραδειγματική τιμωρία του δηλώνοντας πολιτική αγωγή για το ποσό των 44 ευρώ με επιφύλαξη και θα κοινοποιήσω αντίγραφο της μηνύσεώς μου σε όλες τις συναρμόδιες Αρχές.
3] Όσον αφορά την ομολογημένη από εμένα και επ’αυτοφώρω καταληφθείσα πράξη μου του απλού και απολύτως ασφαλούς καθαρισμού του περιφραγμένου ανέκαθεν διά μανδροτοίχου παραδοσιακής ξερολιθιάς  αγρού μου, συνεχομένου στην εκεί ανέκαθεν οικία μου στην Άνω Κατάκοιλο, εντός οικισμού Άνω Κατακοίλου, επί της οποίας ανέκαθεν υπάρχουν αιμασιές [αναβαθμίδες για την καλλιέργεια οπωροκηπευτικών], στέρνες με πηγαίο ύδωρ   διά των ποτισμό των καλλιεργειών, [τα φασόλια, οι κολοκυθιές, τα καλαμπόκια και τα λάχανα φαίνονται καταπράσινα στις φωτογραφίες], οπωροφόρα δέντρα, αλώνι, μαντρί με τις και στις φωτογραφίες εμφαινόμενες κατσίκες, κέλλα [το σημείο φύλαξης των χοίρων] με εντός τα χοιρίδια προς μεγάλωμα και σφαγή που εμφαίνονται και στις φωτογραφίες, το αμπέλι και  ελαιόδενδρα ηλικίας άνω των 10 αιώνων, όσο και η ιστορία η γραπτή της ευρύτερης περιοχής [βλ. Πασχάλη, Η Ιστορία της Άνδρου κ.α], θεωρώ πως δεν εμπίπτει σε καμία απαγορευτική διάταξη οιουδήποτε νόμου ή τουλάχιστον δεν εμπίπτει σε καμία διάταξη που να δικαιολογεί την σύλληψή μου και την με αυτόφωρη διαδικασία μεταγωγή μου ως κακούργου εγκληματία και την κράτησή μου στις φυλακές μέχρι σήμερα.
4] Προς απόδειξη των ισχυρισμών μου Σας προσκομίζω τα εξής: α\ Πλήθος φωτογραφιών [τριάντα τρεις ] του κτήματός μου με την πατρογονική οικία μου εστιασμένες στις δήθεν εστίες της πυρκαγιάς [7 έως 10 κατά τα αναρτηθέντα στο διαδίκτυο ] [συν. Φάκελλος 1] από τις οποίες φαίνονται ότι αφορούν κάψιμο αγκαθιών, όπως κάνουν όλοι οι αγρότες σε όλη την Μεσόγειο αυτές τις ημέρες, για την συλλογή του ελαιοκάρπου. Η μέγιστη επιφάνεια που αφορούν εκάστη κυμαίνεται από 5 η μεγαλύτερη έως 1,5 οι μικρότερες τετραγωνικά μέτρα. Επίσης από τις εστιασμένες στο ακίνητό μου φωτογραφίες φαίνονται οι ποτιστικές μου καλλιέργειες, οι αναβαθμίδες, η οικία, οι στέρνες, η ξερολιθιά που περιβάλει το αγρόκτημα, η απόλυτη μη ύπαρξη οποιασδήποτε δασικής βλάστησης εντός ή εκτός ή στην ευρύτερη περιοχή του χωριού και αντιθέτως η ύπαρξη οργανωμένης ελαιοφυτείας τόσο εντός του δικού μου όσο και στα γειτονικά όσο και στα ακίνητα όλη της Κατακοίλου, εντός και εκτός των ορίων των οικισμών. Επίσης από τις ίδιες με ημερομηνία λήψης 25/10/14 φωτογραφίες με παρουσία κατά τη λήψη του Αντιπροσώπου της Τοπικής Κοινότητας Κατακοίλου, αποδεικνύονται όλοι οι ισχυρισμοί μου περί της θέσεως και προφανούς μη επικινδυνότητας των καύσεων των αγκαθιών που διενήργησα εντός του αγρού μου για την προφανή αγροτική εργασία της συγκομιδής του ελαιοκάρπου. Πού μπορούσε να πάει μία φλόγα 10 έως 15 εκατοστών το μέγιστο όταν αφορούσε την παρακολουθούμενη καύση λίγων αγκαθιών που μόλις είχαν ξεριζωθεί για να καθαρίσει το έδαφος και να μπορούν να περισυλλεγούν οι ελιές όταν γύρω από την κάθε καύση είχαν ήδη ξεριζωθεί και τα λίγα αγκάθια για να καούν; Και με  εμένα παρόντα και το λάστιχο μεταφοράς του νερού από τις στέρνες στην υπόλοιπη επιφάνεια  δίπλα και με τα αγροτικά εργαλεία επίσης δίπλα; Δηλαδή εγώ έθεσα φωτιά για να κάψω τις ελιές μου και τα άλλα φρουτόδενδρά μου ή και τα ζώα μου και το σπίτι μου;;;  Αυτό που συνέβη  είναι απλό: ο …………, μη ξεχνώντας πως προ ενός [1] έτους ακριβώς τον είχα οδηγήσει  στο Α.Τ. Γαυρίου για παράπονα επειδή μου είχε χαλάσει σκόπιμα ένα συρματόπλεγμα και όταν τον εγκάλεσα να με αποζημιώσει άρχισε να με απειλεί πως θα με σκοτώσει με την καραμπίνα που έχει συνεχώς γεμάτη στο αγροτικό του αυτοκίνητο [σημειωτέον αυτό γίνεται και εκτός κυνηγετικής περιόδου] και λόγω του άνω χαρακτήρα του, θέλοντας αφενός να με εκδικηθεί, αφετέρου να με βγάλει από τη μέση ως «αντίπαλο» που δεν φέρεται δουλικά, όπως οι άλλοι χωριανοί κατά τα ανωτέρω, εκμεταλλεύτηκε την έντονη ανασφάλεια που είχε προκληθεί από τις συνεχόμενες πυρκαγιές σε όλη την Άνδρο τις προηγούμενες ημέρες στις Πυροσβεστικές Αρχές και καταγγέλλοντάς με αφενός για τον καθαρισμό του κτήματός μου φρόντισε να με κατονομάσει, ως ύποπτο μεν, χωρίς να με έχει δει δε, ούτε ο ίδιος ούτε κανείς άλλος, για άλλη φωτιά στην ευρύτερη κτηματική περιοχή του χωριού μας προ 20μερου.  β\ Σας προσκομίζω επίσης  έλεγχο τίτλων που διενήργησε ο πληρεξούσιος δικηγόρος μου σε ανύποπτο  χρόνο και αναφέρεται σε όλη την διαδοχή των τίτλων του ακινήτου μου ως αγρού και συνορευόμενου με όμορους ιδιοκτήτες  και όχι με δασική ή δημόσια περιοχή (όνομα Κοντόϊ ή Κοντό στην θέση  Θεοδωριαναίοι) [συν. 2] καθώς και την δημόσια διαθήκη του πατέρα μου με την οποία με εγκαθιστά κληρονόμο του σε όλη σχεδόν την περιουσία του μεταξύ της οποίας και τα επίδικα δήθεν δασικά ακίνητα [συν. 3]  όπως επίσης και τα επίσημα αντίγραφα του Ε9 μου όπου ρητά αναφέρονται  τα συγκεκριμένα ακίνητα της κτηματικής μου περιουσίας τα οποία είναι και τα μόνα που κάτι αξίζουν, ήτοι η οικία με τους βοηθητικούς χώρους και τα γύρω οικόπεδα κατά την εφορία αφού είναι εντός των ορίων του οικισμού της Άνω Κατακοίλου στην ειδικότερη θέση Κοντό Συνολικά κατά τα έγγραφα της εφορίας  17 στρέμματα τα οικόπεδα και περίπου 350 τ.μ. η οικία με τους βοηθητικούς χώρους δηλαδή σταύλους, στέρνες , μαντριά, αλώνια,  [συν. 4]
   5. Όσον αφορά το πρόσωπό μου: είμαι γέννημα θρέμμα της περιοχής, συνταξιούχος ναυτικός που προσφάτως και μετά από πολλές προσπάθειες καταφέραμε με την σύζυγό μου να αποκτήσουμε το πρώτο μας παιδί [βλ. συν. 5 Πιστοποιητικό] ηλικίας σήμερα ενός [1] έτους, απασχολούμενος από ανάγκη επιβίωσης της οικογένειάς μου με την παραδοσιακή χειρονακτική αγροτοκτηνοτροφική παραγωγή, όχι τόσο για την χρηματική αποκομιδή εισοδήματος όσο για την παραγωγή προϊόντων για κατανάλωση, συντηρώντας με αυτό τον τρόπο και τις πατρογονικές παραδόσεις του χωριού μου, συντηρώντας τα αγροκτήματα μου και της αδελφής μου από καταπατήσεις ή από την φθορά που προκαλεί η μη χρόνια συντήρηση [πτώση αναβαθμίδων – πλημμυρικά  φαινόμενα, πτώση ξερολιθιών περίφραξης – καταστροφή, εάν υπάρχουν, των δενδροκαλλιεργειών] και συμμετέχοντας στα κοινά του χωριού μου [ήμουν κοινοτικός σύμβουλος επί χρόνια και πρόσφατα υποψήφιος κοινοτικός αντιπρόσωπος]».
      27 Οκτωβρίου 2014
        Ο ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

        ΙΩΑΝΝΗΣ Α. ΜΑΛΤΑΜΠΕΣ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και τωρα τι κανομε οπως τα βλέπω Θα γένη ΑΦΤΩ που είπα φτου κε απω την ΑΡΧΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΟ ΤΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΛΑΓΩΝΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΜΑΛΟΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΦΟΥΡΤΑΛΙΑ. ΘΖ ΝΥ

Ανώνυμος είπε...

Καθε μέρα που ξηπναο βλέποντας Αφτες της φωτο με πιάνει μια θλίψη ..και πιο πολλη που δεν εχωμε ενα καλλο τελος και πιο πολλη που ξεχνάμε πολλη εφκολα για αφτο βαγγελη ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΜΙΑ ΑΠΩ ΑΦΤΕΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΙ ΓΡΑΜΗ .ΘΖ ΝΥ